Rabu, 14 Oktober 2009

Aktiviri Harian Kami 2 Beradik


Atok Ayah n Atok mak

Epal separuh hijau separuh merah,Betul ni!

ibu dan abah

Masa makteh bertunang dan nagn sepupu

Aku dengan adik kesayanganku


mohd syahmi bin ramali anak sulong

Nursaiyidah Athilah binti Ramali anak y ke 2

Pada waktu pagi jam 7 pagi saya dan adik saya akan bangun jam 7 pagi,macam biasa abah akan kejutkan kami untuk mandi dan ke sek.jam 7.30 ibu akan buatkan air milo kesukaanku,sedap ibu buat dan dimakan bersama biskut,yam yam.pastu ibu akan hantar kami ke sek pada jam 7.45.sian ibu...di sek macam2 kami belajar.jam 12 tgh ibu jemput balik.pastu makan,makan apa yg ibu masak..jam 1 petang mandi untuk sek petang pula.kul 1.30 kami ke sek agama mukim jabi,belajar lagi,huh penat..5 petang abah akan jemput balik.ibu tinggaal la di sek.pasal ibu mengajar sampai kul 6.30.pastu mcm biasa abah bagi kami makan dan mandi.aku apalagi main la di luar dengan kengkawan.tilah akan tido biasanya sian penet adik aku tu....aku lebih suka dia tido kalau x sebuk nak main sama..hebukan apa dia tu pompuan.duk je la umah....kul 7 balik dah puas main.lepas magrib aku akan buat keja sek yg melambak2 mengalahkan sek menengah.padahal aku tadika lagi..org lain sek satu je aku n adik aku pg petang sek.maklumla petang x de orag nak jaga kami berdua.terpaksa sek petang.lepas wat keja kekadang aku main game kat tepun ibu he.sampai habis bateri....pastu tido.esoknya macambiasa lah.....sabtu ahad je aku rehat.pulak tu ibu x de.abah yg jaga kami berdua.sian abah....saba je la bah.


3 ulasan:

  1. hahahaha....sian syahmi....
    pandai syahmi wat blog...

    BalasPadam
  2. tahniah syahmi ngan tilah dah ade blog
    sian syahmi nangis nk tiup lilin
    nape video yg bwh x leh bukak ek

    BalasPadam
  3. syahmi jilat pisau kek eaaa....!

    BalasPadam